Leírás és Paraméterek
A GARDENA Bluetooth® alkalmazás intuitív módon végigvezet az első telepítés minden egyes lépésén. A robotfűnyíród beállítja az ütemtervet és gond nélkül készen áll a munkára. Egyszerűen, kényelmesen vezérelheted a SILENO life készülékét Bluetooth®-on keresztül akár 10 m távolságból is. A fűnyíró robot kiszámítja az optimális fűnyírási időt, a GARDENA Bluetooth® alkalmazás pedig az ütemezési asszisztens segítségével segít , hogy kerted megfelelő legyen. Ez a fűnyíró a különösen csendes motornak köszönhetően a kategória legjobb, mindössze 57db(A) zajszintjével rendelkezik. Te és a szomszédaid is nyugodtan pihenhettek a kertben, még akkor is, ha a robot éppen dolgozik.
A kifinomult CorridorCut vezeti a robotfűnyírót, miközben az keskeny helyeken és szűk sarkokban vág gond nélkül, a határoló vezetékek között mindössze 60 centiméter szélességben. A CorridorCut még a trükkös zsákutcákból is kivezeti a robotfűnyírót. A SensorControl segítségével a robot maga dönti el, hogy milyen gyakran kell nyírni a gyepet, és a fű növekedésének megfelelően pontosan a megfelelő gyakorisággal indul el. Az okos kis segéded a lehető leghatékonyabban fogja levágni a füvet. A rettenthetetlen Auto Weather and Terrain keményen dolgozik, a SILENO life elindul, és egyedül lenyírja a füvet, legyen bármilyen az időjárás, ha esik, ha fúj. Az okos robotfűnyíró érzékeli, ha a talaj fagyos vagy túl jeges, és szünetelteti a programot, amíg a talaj fel nem olvad. A határoló vezeték jelzi a SILENO life számára, hogy a kert melyik részét kell nyírni. Hasonlóképpen, a vezetőszál megbízhatóan és teljesen automatikusan irányítja a robotfűnyírót az összes munkaterületen.
A fűnyírónak nem okoz majd gondot, hogy átpréselje magát a szűk helyeken, és akár 35 százalékos lejtőket vagy emelkedőket is megmássza. A munka végeztével a szorgalmas robotkertész visszatér a töltőállomásra, hogy jól megérdemelten feltöltődjön. Teljesen önállóan nyír, így több időd marad arra, hogy azt csinálhass a kertben, amit szeretsz. A SILENO life könnyen tisztítható kerti tömlővel, ennél egyszerűbb nem is lehetne. A fűnyírás igazán egyszerűvé válik a SILENO life segítségével; csak dőlj hátra, pihenj, és hagyd, hogy a robotfűnyíró elvégezze helyetted a nehéz munkát. A SILENO life használatával a gyep mindig csodálatosan ápolt megjelenést nyújt: Az intelligens robotfűnyíró. SILENO.*A GARDENA Bluetooth® alkalmazás és a GARDENA Bluetooth® kerti szerszám funkcióinak használatához egy felhasználói fiókot kell létrehozni a GARDENA vagy vállalatcsoportunk, a Husqvarna Csoport honlapján, az online regisztrációt megelőzően.
Bluetooth® kapcsolat
Csak vedd kézbe az okostelefonod és a GARDENA Bluetooth® alkalmazással akár 10 méterről is könnyedén beállíthatod a SILENO life-ot. Az EasyApp Control, az Auto Schedule és az EasyConfig funkciókkal igazán könnyű a telepítés és máris gond nélkül működik minden!
Pro-silent
Pihenj le a kertedben, miközben a SILENO life csendesen munkába áll! A kategóriában legalacsonyabb zajszint (57dB A) egyáltalán nem fog zavarni.
Auto Weather & Terrain
A SILENO life egy megbízható kerti segéd, bármilyen időjárásban dolgozik, esőben vagy napsütésben is. Mindenhol elboldogul, a bonyolultabb kertrészektől a keskeny átjárókig, és akár 35%-os emelkedőn is.
Ideális közepes méretű és bonyolult gyepfelületekhez
A GARDENA SILENO life 750 négyzetméteres nyírandó felületig teljesen automatikusan, megbízhatóan, csíkmentes és egyenletesen gondozza a gyepet. A szűk folyosókat és átjárókat problémamentesen kezeli. A töltőállomás rugalmasan elhelyezhető, szinte korlátozás nélkül.
Hidegben is menő
Az intelligens fagyérzékelő észleli a fagypont közeli hőmérsékleteket és felfüggeszti a fűnyírási tervet a gyep védelme érdekében.
Biztonságos és stabil
A határoló vezetékkel rugalmasan, mégis megbízhatóan meghatározható a fűnyírás területe – biztosítja, hogy a robotfűnyíró csak a kijelölt helyen dolgozik. A rendkívül érzékeny ütközésérzékelők gondoskodnak arról, hogy a Robotfűnyíró nem áll meg az akadályoknál. Ha a gépet felemelik, egy másik érzékelőkészlet azonnal leállítja a pengéket és megakadályozza az esetleges sérüléseket.
Könnyen tisztítható
A GARDENA SILENO life házáról, késtárcsájáról és kerekeiről egyszerűen és alaposan, tömlővel eltávolítható mindenféle szennyeződés, por és fűnyesedék.
Spirálvágás: Szédítő!
A spirálvágás funkciónak köszönhető, hogy a SILENO life ideális választás a nehezen elérhető helyek, például trambulinok vagy kerti bútorok alatt történő fűnyírásra – elvégzi helyetted a kemény munkát!
Ez a robotfűnyíró profi navigátor, így megbízható pontossággal bírkózik meg a legkeskenyebb terekkel és a legszűkebb sarkokkal is.
Gardena katalógus
Vélemények
Milyen fizetési módok közül választhatok?
1. Előre utalás
Az utalási információkat és a díjbekérőt automatikusan e-mailben elküldjük Neked.
2. Utánvét
Utánvétes fizetés készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál, vagy átvételi pontokon.
3. Bankkártya (SimplePay)
A megjelölt termékeket tudod bankkártyával fizetni.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Webáruházunkban a megrendelése átvételéhez 4 szállítási mód közül választhatsz.
1. Személyes átvétel
Lehetőség van a raktáron lévő termékek átvételére is a dömsödi boltunkban is.
2344 Dömsöd, Kossuth Lajos út 124.
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00 óra, Szombat: 8:00 - 12:00
2. Csomagponti átvétel
A csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
(kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, túlméretes, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)
3. Csomagautomata
A csomagot az általad kiválaszott MPL vagy GLS csomagautomatába szállítjuk ahová 2 napon keresztül akár éjszaka érte mehetsz. A csomag megérkezéséről és az átvételhez szükséges kódról e-mail-ben és sms-ben értesítünk! Csomagautomata választása esetén a csomag a kiválasztott automatából vehető át függetlenül a fent megadott szállítási címtől! A csomagautomatánál utánvétes fizetés csak bankkártyával lehetséges. Amennyiben 2 napon belül nem tudod átvenni a csomagodat az MPL csomagautomatából, azt egy közeli postára szállítjuk ahonnan 5 munkanapod lesz a csomag átvételére felár nélkül. GLS esetében visszaszállításra kerül a csomag. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
Maximális csomagméret automatába:
4. Házhozszállítás
A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes! (kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)
A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.
Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted.
A gyümölcsfákat egységesen 4.890 Ft-ért szállítjuk házhoz, darabszámtól függetlenül.
Szállítási díjtáblázat
MPL Csomag automata |
MPL Postapont |
MPL |
Raklapos házhoz |
|
0 - 5 kg | 1.390 Ft | 1.490 Ft | 2.190 Ft | |
5 - 10 kg | 1.390 Ft | 2.290 Ft | 2.550 Ft | |
10 - 20 kg | 1.390 Ft** | 2.790 Ft | 2.675 Ft | |
20 - 40 kg | 3.990 Ft | |||
40 - 60 kg | - | - | - | 6.500 Ft |
60 - 100 kg | - | - | - | 8.500 Ft |
100 - 200 kg | - | - | - | 15.440 Ft |
200 - 300 kg | - | - | - | 25.900 Ft |
300 kg felett | - | - | - | 34.890 Ft |
GLS Csomag automata |
GLS |
GLS |
||
0 - 5 kg | 1.290 Ft | 2.490 Ft | 2.490 Ft | |
5 - 10 kg | 2.890 Ft | 2.890 Ft | ||
10 - 20 kg | 3.190 Ft | |||
20 - 40 kg | 4.390 Ft | |||
40 - 60 kg | - | - | - | |
60 - 100 kg | - | - | - | |
100 - 200 kg | - | - | - | |
200 - 300 kg | - | - | - | |
300 kg felett | - | - | - |
A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából.
*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre
**Posta Pontra és Csomagautomatába maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére.
Extra szállítási szolgáltatások
Speciális kezelésű, törékeny termékek szállítási díja |
24.950 Ft |
Speciális kezelésű, túlméretes termékek (pl. 1,5 m feletti létra) díja | 6.500 Ft |
50.000.- Ft feletti, nem speciális kezelésű rendelések szállítása | Ingyenes |
Utánvétes szállítás esetén az utánvét kezelés díja | 490 Ft |
Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási határidőt minden termékoldalon feltüntetjük, ami termékenként eltérő lehet, de a legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt e-mailben vagy telefonon.
Szállítás módja, menete
1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük veled a kapcsolatot.
2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.
3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.
4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.
Külföldi címre szállítanak?
Sajnos külföldi címre történő szállítást cégünk nem vállal. De a külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon, barát vagy ismerős címére kérik a csomagot és azok juttatják ki külföldre. Megoldás lehet még a határhoz legközelebbi postára kérni a csomagot.
Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a rendelésem?
A kiválasztott postára történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy átvedd a rendelésedet . A csomag feladásakor és a postára érkezéskor is értesítést fogsz kapni e-mailben.
Ha a személyes átvételt választom, mikor illetve meddig vehetem át a rendelésem?
A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést.
Az üzleteink nyitvatartási rendje:
Kiskunlacháza: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
Dömsöd: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
A megrendelést az üzleteinkben kifizetheti:
• készpénzben
• bankkártyával
Csomag nyomkövetés
Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Hogy tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
Amikor a rendelését feladjuk, e-mail-ben küldünk egy szállítási információt, ahol megadjuk a csomagod küldeményazonosítóját, amelyre rákattintva a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon nyomon tudod követni, hogy éppen hol tart.
Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Profi szállító csapattal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle. A csomagolás folyamatát kamera rendszer rögzíti, minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket 72 órán belül cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt az info@profigazda.hu email címre küldd el.
Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.
Van lehetőség növényvédőszer kiszállítására?
Növényvédő szert - a hatályos jogszabályok alapján - csak az arra jogosultaknak, szabályszerű bizonylatolással, személyesen szolgálunk ki. A termékek leírása tájékoztatást szolgál. Felhasználás előtt mindig olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást és/vagy az egyéb releváns dokumentumokat (pl.: engedély okirat stb.). Töröld a növényvédőszert a kosárból, így meg tudod rendelni a többi terméket házhoz szállítással. A növényvédőszereket egy külön rendelésben tudod megrendelni, személyes átvétellel.
Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen vagy telefonon.
E-mail cím: info@profigazda.hu
Mobil: +36 30 215 17 87