Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezheted, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Fiskars márka és garancia

 

Termékgarancia
A Fiskars termékek kiváló anyagokból és fejlett technológia segítségével készülnek. Termékeinket annak érdekében teszteljük, hogy kiválóan működjenek a tervezett tevékenység során és felhasználási környezetben. Néha azonban a legnagyobb elővigyázatosság ellenére is felmerülhetnek hibák a gyártási folyamatban. 

Amennyiben hibát fedez fel a Fiskars termék anyagában vagy megmunkálásában, kérjük, küldje el a terméket és a jótállási igényét abba az üzletbe, ahol a terméket megvásárolta. A jótállási igényeket írásban kell benyújtani, harminc (30) napon belül azt követően, hogy a hibát felfedezték, vagy azt fel kellett volna fedezni. 

A Fiskars a következő prémium minőségű termékcsaládokra vállal 25 év garanciát:

  • X szériás fejszék (a garancia weboldalon történő regisztrálása kötelező)
  • Xact™ nyeles szerszámok (nincs szükség a garancia weboldalon történő regisztrálására)
  • PowerGearX™ vágóeszközök (nincs szükség a garancia weboldalon történő regisztrálására)
     

     

Xact™ nyeles eszközök
25-year garanciával.

>> JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK

 

 

 


PowerGearX™ vágóeszközök
25 év garanciával.

>> JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK

 

 

 


 

X-szériás fejszék
Regisztrálja 25 év garanciáját

>> REGISZTRÁLJON ITT

 

 


 

A Fiskars márkáról

Fiskars márkáról

1649-ben kezdődött minden, amikor Peter Thorwöste megalapította Fiskars apró falujában az olvasztó- és kovácsműhelyét.

A Fiskars Orange™ narancssárga színt 2003-ban Finnországban, majd 2007-ben az USA-ban hivatalos védjegyként jegyezték be.

1977 - Fiskars ollógyár alapítása az Egyesült Államokban

A Fiskars növekedése akkor indult el igazán, amikor ollógyárat alapított az Egyesült Államokban. Itt, vagyis a világ legerősebb gazdaságában való megjelenés sikeres választásnak bizonyult, hisz biztos alapot nyújtott a nemzetközi kereskedelemhez, a piaci növekedéshez és az értékes kereskedelmi és szakmai tapasztalatszerzéshez.
Huszonegyedik század

A huszonegyedik században a Fiskars a fogyasztási cikkekre fókuszál és felvásárlások által növekszik. A kültéri kikapcsolódással foglalkozó Gerber Legendary Blades vállalat 1987-es felvásárlását tovább erősítette a Silva felvásárlása 2006-ban. Az Iittala felvásárlása 2007-ben megerősítette a Fiskars pozícióját a konyhai eszközök piacán, a Leborgne pedig a vállalat kertiszerszám-üzletágát tette még erősebbé. A Royal Copenhagen 2013-as felvásárlása teljessé tette a Fiskars evőeszköz-kínálatát annak finom, kézzel festett porcelánjai által, és megerősítette a társaság pozícióját az északi országokban, valamint Ázsiában.

A Fiskars termékei a világ több mint száz országában kaphatóak. A cégnek mintegy 8600 alkalmazottja volt több mint 30 országban.

A Fiskars székhelye a Fiskars Campuson van Helsinki Arabianranta negyedében.

Forrás: Wikipédia