Leírás és Paraméterek
Miért válaszd a Vadalarm villanypásztort?
Például azért, mert amellett, hogy tisztességesen ellátja feladatát, 100%-ban magyar fejlesztés, így megvásárlásával a hazai ipart támogatod. Villanypásztorunk folyamatos fejlesztése mellett arra is figyelmet fordítunk, hogy a szabályoknak megfelelően biztonságosan és megbízhatóan üzemeljen. Emellett a Vadalarm villanypásztor a jelenleg Magyarországon kapható legkönnyebben távfelügyelhető megoldás, hiszen kérésedre ezt egyből bele is tudjuk építeni. Weboldalunkon igyekszünk minden hasznos információt közölni, de ha valami mégsem világos bármikor nyugodtan írj nekünk az oldal tetején a kapcsolatfelvételre kattintvat, ha technikai segítségre vagy szervizre van szükséged. Ingyenesen házhoz szállítjuk, általában 2 munkanapon belül és természetesen 14 napos visszavásárlási, és 2 év teljes körű garanciát biztosítunk. Emellett villanypásztorunkra lopásbiztosítást is köthetsz, ami azt jelenti, hogy ha egy rendőrségi jegyzőkönyvvel igazolod az esetet, mi teljesen ingyen küldünk neked egy újat.
Minél nagyobb a terület, annál több párhuzamos vezetéket érdemes használni. Ettől függetlenül nem a vezeték hosszának, hanem a bekeríthető kerületnek a maximuma az 5km.
A villanypásztor felépítése:
Villanypásztor készülék
A legnyilvánvalóbb alkatrésze a rendszernek, mi is ennek gyártásával foglalkozunk. Az általában 12V bemenő feszültséget 6-12.000V-os feszültséggé alakítja. Egyik kimenő pólusát a földbe kell levezetned, a másikat pedig a karámvezetékre kell rákötnöd.
Karámvezeték
Ez általában több kilométer hosszú, olyan speciális vezetéket takar, melyben a műanyag szálak közé 6-8 fémszálat szőttek. Amikor az állat hozzáér a karámvezetékhez, az ebben levő feszültség rázza meg.
Földelés
Ez egy kritikus pontja minden villanypásztor rendszernek. A legjobb, ha több korrózióálló fémrudat szúrsz le a földbe, és ezeket összekötöd egymással, majd a villanypásztor földelési pontjával is.
Tápellátás
A leggyakoribb megoldás az egyszerű 12V-os akkumulátor, mely bizonyára van a háztartásodban. Erről akár több hétig is üzemeltetheted a rendszert. Noha akkut mi nem árulunk, ellenben kifejezetten mezőgazdasági célra fejlesztett napelemes panelt igen, így soha nem kell az akku töltésével bajlódnod.
Amikor egy terméket fejlesztünk, nem csak egy elszigetelt eszközben gondolkodunk. Mindig figyelembe vesszük a környezetet, ahol az eszköz üzemelni fog. Ezért alkottuk meg először a Vadalarm Mezőgazdasági Napelemet, hogy megkíméljük az aksicipeléstől. Majd ezt követően tovább mentünk, és felokosítottuk villanypásztorunkat, hogy képes legyen akár e-mailben is jelezni, ha elszakad a karámvezeték. Ha többet szeretnél megtudni erről a funkcióról, akkor kattints ide, és ismerd meg a Vadalarm Villanypásztor Távfelügyeleti Rendszerünket.
Kérd napelemmel:
Készítettünk egy napelempanelt speciálisan mezőgazdasági felhasználók számára. Ami bőven termel annyi energiát, hogy biztonsággal képes működtetni a villanypásztort és feltölteni az éjjel merített akkumulátort is.
Ha bárhol máshol vásárolsz napelemet, hamar rá kell döbbenned, hogy tőlük csak a táblát kapod meg ennyiért. Mi viszont konzollal és vízhatlan dobozba épített töltésvezérlő elektronikával szállítjuk, hogy biztosan bírja a vidéki élet viszontagságait. Neked már csak fel kell rögzítened egy oszlopra.
Építs rendszert 4 lépésben:
A Vadalarm villanypásztor telepítése rendkívül egyszerű. Csak kövesd az alábbi lépéseket:
1. Először jelöld ki a karámvezeték nyomvonalát, majd 5-6 méterenként verj le egy karót. Ezekre kell majd a megfelelő műanyag szigetelőkkel rögzítened a vezetéket. Fontos, hogy nyírd le alatta az aljnövényzetet és vágd le a belógó fák ágait.
2. Ha ezzel megvagy, találd ki, hova teszed a villanypásztorod központi egységét, majd helyezd el mellé 12V-os akkumulátorodat (bármilyen gyártmányú és típusú akkumulátor megfelelő, nem szükséges munkaakkumulátort venned). Válassz egy biztonságos, lehetőleg fedett helyet. Amennyiben vásároltál mellé napelemet is, azt két bilinccsel könnyedén rögzítheted egy oszlopra. A lényeg, hogy ezt ne árnyékolja semmmi.
3. Az egyik legfontosabb lépés jön: keress egy olyan helyet, ahol nem kavicsos a talaj, és kellően nedves. Ide szúrj le a földbe legalább 3 darab (lehetőleg rozsdamentes) fémrudat. Ezeket kösd össze egymással és a villanypásztor negatív pólusával is. Fontos, hogy erre a mellékelt vezetéket használd, és ne toldd meg!
4. Már csak annyi van hátra, hogy az elkészült karámvezetéket bekösd a villanypásztor készülék pozitív pólusába, a villanypásztor saruit pedig tedd rá az akkumulátorra. Kapcsold be, és készen is vagy!
5 Tipp: Ha teheted, akkor használj több vezeték párhuzamosan kötve, így rendszered megbízhatóbban fog működni.
Ha tehát kérsz hozzá napelemet, ne ijedj meg, nem kell hozzá rakétatudósnak lenned, hogy összerakd. Napelem igényedet az oldal tetején, jobb oldalon, a kosárnál tudod beállítani.
Vélemények
Milyen fizetési módok közül választhatok?
1. Előre utalás
Az utalási információkat és a díjbekérőt automatikusan e-mailben elküldjük Neked.
2. Utánvét
Utánvétes fizetés készpénzzel vagy bankkártyával a futárnál, vagy átvételi pontokon.
3. Bankkártya (SimplePay)
A megjelölt termékeket tudod bankkártyával fizetni.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Webáruházunkban a megrendelése átvételéhez 4 szállítási mód közül választhatsz.
1. Személyes átvétel
Lehetőség van a raktáron lévő termékek átvételére is a dömsödi boltunkban is.
2344 Dömsöd, Kossuth Lajos út 124.
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00 óra, Szombat: 8:00 - 12:00
2. Csomagponti átvétel
A csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
(kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, túlméretes, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)
3. Csomagautomata
A csomagot az általad kiválaszott MPL vagy GLS csomagautomatába szállítjuk ahová 2 napon keresztül akár éjszaka érte mehetsz. A csomag megérkezéséről és az átvételhez szükséges kódról e-mail-ben és sms-ben értesítünk! Csomagautomata választása esetén a csomag a kiválasztott automatából vehető át függetlenül a fent megadott szállítási címtől! A csomagautomatánál utánvétes fizetés csak bankkártyával lehetséges. Amennyiben 2 napon belül nem tudod átvenni a csomagodat az MPL csomagautomatából, azt egy közeli postára szállítjuk ahonnan 5 munkanapod lesz a csomag átvételére felár nélkül. GLS esetében visszaszállításra kerül a csomag. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
Maximális csomagméret automatába:
4. Házhozszállítás
A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes! (kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)
A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.
Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted.
A gyümölcsfákat egységesen 4.890 Ft-ért szállítjuk házhoz, darabszámtól függetlenül.
Szállítási díjtáblázat
MPL Csomag automata |
MPL Postapont |
MPL |
Raklapos házhoz |
|
0 - 5 kg | 1.390 Ft | 1.490 Ft | 2.190 Ft | |
5 - 10 kg | 1.390 Ft | 2.290 Ft | 2.550 Ft | |
10 - 20 kg | 1.390 Ft** | 2.790 Ft | 2.675 Ft | |
20 - 40 kg | 3.990 Ft | |||
40 - 60 kg | - | - | - | 6.500 Ft |
60 - 100 kg | - | - | - | 8.500 Ft |
100 - 200 kg | - | - | - | 15.440 Ft |
200 - 300 kg | - | - | - | 25.900 Ft |
300 kg felett | - | - | - | 34.890 Ft |
GLS Csomag automata |
GLS |
GLS |
||
0 - 5 kg | 1.290 Ft | 2.490 Ft | 2.490 Ft | |
5 - 10 kg | 2.890 Ft | 2.890 Ft | ||
10 - 20 kg | 3.190 Ft | |||
20 - 40 kg | 4.390 Ft | |||
40 - 60 kg | - | - | - | |
60 - 100 kg | - | - | - | |
100 - 200 kg | - | - | - | |
200 - 300 kg | - | - | - | |
300 kg felett | - | - | - |
A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából.
*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre
**Posta Pontra és Csomagautomatába maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére.
Extra szállítási szolgáltatások
Speciális kezelésű, törékeny termékek szállítási díja |
24.950 Ft |
Speciális kezelésű, túlméretes termékek (pl. 1,5 m feletti létra) díja | 6.500 Ft |
50.000.- Ft feletti, nem speciális kezelésű rendelések szállítása | Ingyenes |
Utánvétes szállítás esetén az utánvét kezelés díja | 490 Ft |
Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási határidőt minden termékoldalon feltüntetjük, ami termékenként eltérő lehet, de a legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt e-mailben vagy telefonon.
Szállítás módja, menete
1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük veled a kapcsolatot.
2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.
3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.
4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.
Külföldi címre szállítanak?
Sajnos külföldi címre történő szállítást cégünk nem vállal. De a külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon, barát vagy ismerős címére kérik a csomagot és azok juttatják ki külföldre. Megoldás lehet még a határhoz legközelebbi postára kérni a csomagot.
Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a rendelésem?
A kiválasztott postára történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy átvedd a rendelésedet . A csomag feladásakor és a postára érkezéskor is értesítést fogsz kapni e-mailben.
Ha a személyes átvételt választom, mikor illetve meddig vehetem át a rendelésem?
A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést.
Az üzleteink nyitvatartási rendje:
Kiskunlacháza: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
Dömsöd: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
A megrendelést az üzleteinkben kifizetheti:
• készpénzben
• bankkártyával
Csomag nyomkövetés
Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Hogy tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
Amikor a rendelését feladjuk, e-mail-ben küldünk egy szállítási információt, ahol megadjuk a csomagod küldeményazonosítóját, amelyre rákattintva a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon nyomon tudod követni, hogy éppen hol tart.
Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Profi szállító csapattal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle. A csomagolás folyamatát kamera rendszer rögzíti, minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket 72 órán belül cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt az info@profigazda.hu email címre küldd el.
Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.
Van lehetőség növényvédőszer kiszállítására?
Növényvédő szert - a hatályos jogszabályok alapján - csak az arra jogosultaknak, szabályszerű bizonylatolással, személyesen szolgálunk ki. A termékek leírása tájékoztatást szolgál. Felhasználás előtt mindig olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást és/vagy az egyéb releváns dokumentumokat (pl.: engedély okirat stb.). Töröld a növényvédőszert a kosárból, így meg tudod rendelni a többi terméket házhoz szállítással. A növényvédőszereket egy külön rendelésben tudod megrendelni, személyes átvétellel.
Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen vagy telefonon.
E-mail cím: info@profigazda.hu
Mobil: +36 30 215 17 87