Hogyan tudok terméket hozzáadni a megrendelésemhez?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted a változtatásokat, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk a hozzáadandó termék cikkszámát.
Hogyan változtathatom a fizetési módot?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni.
Hogyan változtathatom a kiszállítási címet?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni.
Hogyan változtathatom a számlázási címet?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni.
Hogyan törölhetem a megrendelésem?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi a teendő?
A rendelés visszaigazolást a rendszerünk mindig azonnal elküldi az általad megadott e-mail címre. Amennyiben nem kaptad meg, akkor kérjük nézd meg a leveleződ a Promóciók és Spam mappáját is.
Ha ott sem látod a visszaigazoló e-mailünket akkor azt feltétlenül jelezd nekünk, mert lehetséges hogy hibásan adtad meg az e-mail címét. Ha ez így marad akkor semmilyen információt nem fogsz kapni a rendelésed állapotáról és a szállításról.
Számlamásolatot szeretnék kérni, mi a teendőm?
A papír alapú számlát mindig a csomaghoz mellékeljük, ha nem találod, akkor az elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a számlamásolat igényedet, mi pedig emailen (pdf) formátumban elküldjük a számlamásolatot.
Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen vagy telefonon.
E-mail cím: info@profigazda.hu
Mobil: +36 30 215 17 87