Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezheted, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

GYIK - Fizetés

Milyen fizetési módok közül válaszhatok?
Utánvétel vagy banki átutalás.

Átutalással fizetnék, hol találom a bankszámlaszámot?
Készlet ellenőrzés után kiállítjuk a díjbekérőt, melyet e-mailben elküldünk. Ebben az emailben találod meg a bankszámlaszámunkat is. Az összeg beérkezésekor elindítjuk a csomagot. A szállítási határidő változhat a banki átutalás időtartamának függvényében! Az eredeti számla és egyéb dokumentáció
(például garanciajegy) a lezárt csomagban van. Személyes átvétel választása esetén üzletünkben átvehető, az összeg beérkezése után kiadható az áru.

Külföldi bankszámláról is utalhatok?
Lehetséges nemzetközi bankszámláról is kifizetheti a rendelés értékét.

Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?
Webáruházunk a rendelésről készült számlát minden esetben a csomaghoz mellékeli. Igény szerint elektronikus formában is továbbítjuk a számlát. Az erre irányuló igényt emailben kell jelezni felénk.

Mivel tudok fizetni a futárnak?
A futárnak bankkártyával és készpénzzel is fizethetsz átvételkor.

Ajándékkártyával fizetnék, mit kell tudnom róla?
A profigazda.hu ajándékkártya névértéke webáruházunkban teljes egészében levonás nélkül levásárolható. Amennyiben rendelés összege magasabb ennél, akkor a különbözet kifizetésére a webáruházuk által felkínált fizetési módok közül lehet választani. A ajándékkártya névértékénél kisebb összegű vásárlás esetén nem váltható be. Az ajándékkártya elfogadás a webáruház pénztár jobb oldalán lévő „Kupon beváltás” mezőbe történik a kártyaszám beírásával.


Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen vagy telefonon.

E-mail cím: info@profigazda.hu
Mobil: +36 30 215 17 87