Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezheted, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Gardena smart Robotfűnyíró SILENO city, 250 m²
Ár: 314.300 Ft (247.480 Ft + ÁFA)

Gardena smart Robotfűnyíró SILENO city, 250 m²

Ár: 314.300 Ft (247.480 Ft + ÁFA)
Cikkszám: 19069-32
Átlagos értékelés: Nem értékelt
A GARDENA világszerte ház- és kerttulajdonosok millióinak kedvelt márkája a kertápolás területén. A GARDENA átfogó kínálatában ugyanis minden szükséges megtalálható – legyen szó akár öntözőrendszerekről, szivattyúkról, kerti tavakról, gyepápolásról, fa- és bokorápolásról, kerti szerszámokról vagy talajművelésről. A világ több mint 80 országában jelen lévő GARDENA ma a minőségi kerti szerszámok vezető márkája Európában.

Leírás és Paraméterek

Smart robotfűnyíró városi, akár 250 m2-es kertekbe.
Természetesen GARDENA. Megtudhatod, milyen könnyű a gyepgondozás a smart SILENO City robotfűnyíróval. A GARDENA smart SILENO city gépe, a SensorCut rendszernek köszönhetően pontosan és megbízhatóan nyírja le a füvet. Tápláld be a fű kívánt magasságát és a SensorControl funkcióval együtt a robot eldönti, mikor kell füvet nyírni és ehhez alkalmazkodik. Az intelligens pont- és spirálvágás tulajdonsággal a SILENO a nehezen elérhető helyekkel is elboldogul. A hatékony asszisztens különösen halk, vagyis tovább pihenhetsz a kertben, a munka mégis elkészül. A fűnyírás befejezésével a smart SILENO city automatikusan visszatér a töltőállomásra.
 
A robotfűnyíró a fagyérzékelőjével észleli, ha fagyos a föld. Fagy esetén a robot leállítja a programot, amíg a föld ki nem olvad. Akár 35 százalékos emelkedőn is boldogul. A kifinomult CorridotCut tulajdonságával a robot szűk folyosókon és zsákutcákban is lenyírja a füvet, nem gond az akár 60 cm keskeny szélesség sem – ezek azok a területek, amelyeket általában kézzel kell rendbe tenni.
A telepítés során a programozó-varázsló végigvezet a menüpontokon és önállóan elkészíti a fűnyírási tervet. A smart App használatával be lehet programozni a fűnyírási időszakokat, és az öntözési időket összehangolhatjuk a smart öntözésvezérlés segítségével. A smart átjárón keresztül kapcsolódik a központi hálózatra, amely a meglévő routeren át létesít internet-kapcsolatot. Ily módon a GARDENA smart system központi eleme lehetővé teszi a vezeték nélküli hálózati kommunikációt a GARDENA smart system kerti eszközei és a GARDENA smart app között. Az egész kert elfér a tenyeredben – szó szerint.
 
Hatékonyság
  • Feltöltő rendszer Automata
  • A munkaterület maximális emelkedése 35 %
  • Termék
  • Információs panel LCD kijelző menürendszerrel
  • Időzítő Igen
  • Fogantyú típusa Integrált
Power and charging
  • Átlagos feltöltési idő 75 p
  • Egy feltöltéssel végezhető átlagos fűnyírási idő 65 p
Motor és vágórendszer
  • Vágási rendszer 3 pivoting razor blades
  • Vágási magasság, min.–max. 20-50 mm
  • Vágási szélesség 16 cm
 
  • Hangszint, garantált 58 dB(A)
  • Hangszint, mért 56 dB(A)
Biztonsági funkciók
  • Vészjelzés Nem
  • PIN kód Igen
  • Emelésérzékelő Igen
  • Borulásérzékelő Igen

Telepítési kiegészítők

  • Hurokvezeték 150 m
  • Rögzítő szegek 200 db

Gardena katalógusok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!

Milyen szállítási módok közül választhatok?
Webáruházunkban a megrendelése átvételéhez 4 szállítási mód közül választhatsz. 

1. Személyes átvétel

Lehetőség van a raktáron lévő termékek átvételére is a dömsödi boltunkban is. 
2344 Dömsöd, Kossuth Lajos út 124. 
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00 óra,  Szombat: 8:00 - 12:00 

 
2. Csomagponti átvétel

A csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
(kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, túlméretes, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)

MPL csomagpont kereső 

GLS csomagpont kereső


3. Csomagautomata

A csomagot az általad kiválaszott MPL vagy GLS csomagautomatába szállítjuk ahová 2 napon keresztül akár éjszaka érte mehetsz. A csomag megérkezéséről és az átvételhez szükséges kódról e-mail-ben és sms-ben értesítünk! Csomagautomata választása esetén a csomag a kiválasztott automatából vehető át függetlenül a fent megadott szállítási címtől! A csomagautomatánál utánvétes fizetés csak bankkártyával lehetséges. Amennyiben 2 napon belül nem tudod átvenni a csomagodat az MPL csomagautomatából, azt egy közeli postára szállítjuk ahonnan 5 munkanapod lesz a csomag átvételére felár nélkül. GLS esetében visszaszállításra kerül a csomag. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!

Maximális csomagméret automatába:


4. Házhozszállítás

A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes! (kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik) 
A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni. 

Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted. 
A gyümölcsfákat egységesen 4.890 Ft-ért szállítjuk házhoz, darabszámtól függetlenül.  

Szállítási díjtáblázat

  MPL
Csomag
automata
MPL
Postapont

MPL
házhoz

Raklapos
házhoz
 0 - 5 kg 1.390 Ft 1.490 Ft  2.190 Ft  
 5 - 10 kg 1.390 Ft 2.290 Ft  2.550 Ft  
 10 - 20 kg  1.390 Ft** 2.790 Ft  2.675 Ft  
 20 - 40 kg      3.990 Ft  
 40 - 60 kg - -  - 6.500 Ft
 60 - 100 kg - -  - 8.500 Ft
 100 - 200 kg - -  - 15.440 Ft
 200 - 300 kg - - -  25.900 Ft
 300 kg felett - - -  34.890 Ft

 

  GLS
Csomag
automata

GLS
CSomag
pont

GLS
házhoz

 
 0 - 5 kg 1.290 Ft 2.490 Ft  2.490 Ft  
 5 - 10 kg   2.890 Ft  2.890 Ft  
 10 - 20 kg      3.190 Ft  
 20 - 40 kg      4.390 Ft  
 40 - 60 kg - -  -  
 60 - 100 kg - -  -  
 100 - 200 kg - -  -  
 200 - 300 kg - - -  
 300 kg felett - - -  

 

 

A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából. 
*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre 
**Posta Pontra és Csomagautomatába maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére. 

Extra szállítási szolgáltatások 

Speciális kezelésű, törékeny termékek szállítási díja

 24.950 Ft

 Speciális kezelésű, túlméretes termékek (pl. 1,5 m feletti létra) díja  6.500 Ft
 50.000.- Ft feletti, nem speciális kezelésű rendelések szállítása  Ingyenes
 Utánvétes szállítás esetén az utánvét kezelés díja   490 Ft


Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási határidőt minden termékoldalon feltüntetjük, ami termékenként eltérő lehet, de a legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt e-mailben vagy telefonon.
Szállítás módja, menete
1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük veled a kapcsolatot. 
2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét. 
3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát. 
4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni. 

Külföldi címre szállítanak?
Sajnos külföldi címre történő szállítást cégünk nem vállal. De a külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon, barát vagy ismerős címére kérik a csomagot és azok juttatják ki külföldre. Megoldás lehet még a határhoz legközelebbi postára kérni a csomagot.

Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a rendelésem?
A kiválasztott postára történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy átvedd a rendelésedet . A csomag feladásakor és a postára érkezéskor is értesítést fogsz kapni e-mailben.

Ha a személyes átvételt választom, mikor illetve meddig vehetem át a rendelésem?
A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést. 
Az üzleteink nyitvatartási rendje:
Kiskunlacháza: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
Dömsöd: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
A megrendelést az üzleteinkben kifizetheti: 
•    készpénzben
•    bankkártyával

Csomag nyomkövetés
 

MPL csomagpont kereső 

GLS csomagpont kereső


Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot) 

Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Hogy tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
Amikor a rendelését feladjuk, e-mail-ben  küldünk egy szállítási információt, ahol megadjuk  a csomagod küldeményazonosítóját, amelyre rákattintva a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon nyomon tudod követni, hogy éppen hol tart.

Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Profi szállító csapattal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle. A csomagolás folyamatát kamera rendszer rögzíti, minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket 72 órán belül cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt az info@profigazda.hu email címre küldd el.

Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Van lehetőség növényvédőszer kiszállítására?
Növényvédő szert - a hatályos jogszabályok alapján - csak az arra jogosultaknak, szabályszerű bizonylatolással, személyesen szolgálunk ki. A termékek leírása tájékoztatást szolgál. Felhasználás előtt mindig olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást és/vagy az egyéb releváns dokumentumokat (pl.: engedély okirat stb.). Töröld a növényvédőszert a kosárból, így meg tudod rendelni a többi terméket házhoz szállítással. A növényvédőszereket egy külön rendelésben tudod megrendelni, személyes átvétellel.  

Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen vagy telefonon.
E-mail cím: info@profigazda.hu
Mobil: +36 30 215 17 87