Leírás és Paraméterek
- Aqua érzékelő három automatikus érzékelő induló magassággal
- Állandó üzemmód
- ECO teljesítmény: nagyobb szállítási sebesség, kisebb energiafogyasztás
- Ergonomikus fogantyú
- Kiváló minőségű mech. tömítés hosszú élettartamra
- Könnyen elérhető tömlőcsatlakozás a szivattyú felső részén
- Kábel visszatekerés
- Integrált felfüggesztett fülke
- Ház ütésálló műanyagból és rozsdamentes acélból
- Incl. univerzális csatlakozó
- Visszacsapó szelep
- Országos el- és visszaszállítási garancia (bővebben)
- Bővebben az Einhell márkáról
- Központi szervizén kívül számos szerviz található az egész országban, az Ön közelében is!
Az Einhell GE-DP 7935 N-A ECO szennyvíz szivattyú az Eco Power technológiával működik, és 790 W teljesítményű az alacsonyabb fogyasztás érdekében. 19.000 liter/óra és kilenc méteres maximális szállítási magasság. 35 mm-es idegen testek számára készült. Az Aquasensor technológiának köszönhetően a szivattyú 3 autóérzékelő indítási magassággal működtethető, vagy folyamatos működésre használható. Az Aquasensor használatának köszönhetően a vékony kialakítású szivattyú szűk tengelyekhez is használható. A kiváló minőségű mechanikai tömítés hozzájárul a hosszú élettartamhoz. A rozsdamentes külső burkolatú szivattyúház ütésálló műanyagból készül. A szivattyú tetején lévő tömlőcsatlakozás könnyen hozzáférhető.
Az Einhell néhány évvel ezelőtt egységesítette jelölési rendszerét a könnyebb átláthatóság és a felhasználók jobb tájékoztatása céljából. Így mára minden Einhell gép bordó színű burkolatot kapott szürke elemekkel. Ennek megfelelően változott a termékek csomagolása is. Teljes megújulás volt, a fejlesztések során kiküszöbölték az Einhell barkácsgépek gyermekbetegségeit, egy megbízhatóbb és strapabíróbb belső szerkezet mellett egy sokkal tetszetősebb, minőségibb műanyagból készült masszív külső burkolatot kapott, ergonomikus puha (softgrip) fogantyúkkal és gombokkal. Az Einhell gépek jelölése is megváltozott, Az elektromos barkácsgépek esetén a TH (Tool Home) azaz "otthoni, házkörüli felhasználásra" készült termékek jelölést kaptak a barkácsgépek. A TC jelölés (Tool Classic) is gyakorlatilag a TH család tagjai, azaz otthoni és házkörüli felhasználásra javasolt, annyi különbséggel hogy ez az Einhell klasszikusan sikeres, régóta bevált sorozatát jelöli mintegy plusz információként a vásárlók számára. a TE (Tool Expert) jelölés a magasabb igénybevételt is bíró gépek jelölése. Ezek a gépek erősebb motorral és erőátvitellel vannak szerelve, nagyobb igénybevételre lettek tervezve. Ugyanez a jelölés van az elektromos kerti gépek esetében is, GC, GH (Garden Classic és Garden Home) a kis kertek ápolására tervezett alacsonyabb árfekvésű modellek illetven GE (Garden Expert) a magasabb minőségű és strapabíró Einhell kertigép családot jelöli. Korábban az egységesítés előtt az Einhell termékek besorolása színnel is meg volt különböztetve BT (Blue Tool) jelöléssel, kék színű burkolattal voltak ellátva a háztartási barkácsgépek, ez a mai TH és TC jelöléseknek felelt meg, illetve a piros burkolattal rendelkező RT (Redline Tool) volt a minőségi strapabíró termékcsalád jelölése ami ma a TE jelölésnek felel meg. A BT és RT kínálat már teljesen kifuttatott szériák, csak TH, TC, TE, GH és GC jelöléssel ellátott Einhell gépek kerülnek újonnan forgalomba. Az Einhell Magyarország piacvezető barkácsgép gyártó és forgalmazó.
Vélemények
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Webáruházunkban a megrendelése átvételéhez 4 szállítási mód közül választhatsz.
1. Személyes átvétel
Lehetőség van a raktáron lévő termékek átvételére is a dömsödi boltunkban is.
2344 Dömsöd, Kossuth Lajos út 124.
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00 óra, Szombat: 8:00 - 12:00
2. Csomagponti átvétel
A csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
(kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, túlméretes, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)
3. Csomagautomata
A csomagot az általad kiválaszott MPL vagy GLS csomagautomatába szállítjuk ahová 2 napon keresztül akár éjszaka érte mehetsz. A csomag megérkezéséről és az átvételhez szükséges kódról e-mail-ben és sms-ben értesítünk! Csomagautomata választása esetén a csomag a kiválasztott automatából vehető át függetlenül a fent megadott szállítási címtől! A csomagautomatánál utánvétes fizetés csak bankkártyával lehetséges. Amennyiben 2 napon belül nem tudod átvenni a csomagodat az MPL csomagautomatából, azt egy közeli postára szállítjuk ahonnan 5 munkanapod lesz a csomag átvételére felár nélkül. GLS esetében visszaszállításra kerül a csomag. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
Maximális csomagméret automatába:
4. Házhozszállítás
A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes! (kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)
A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.
Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted.
A gyümölcsfákat egységesen 4.890 Ft-ért szállítjuk házhoz, darabszámtól függetlenül.
Szállítási díjtáblázat
MPL Csomag automata |
MPL Postapont |
MPL |
Raklapos házhoz |
|
0 - 5 kg | 1.390 Ft | 1.490 Ft | 2.190 Ft | |
5 - 10 kg | 1.390 Ft | 2.290 Ft | 2.550 Ft | |
10 - 20 kg | 1.390 Ft** | 2.790 Ft | 2.675 Ft | |
20 - 40 kg | 3.990 Ft | |||
40 - 60 kg | - | - | - | 6.500 Ft |
60 - 100 kg | - | - | - | 8.500 Ft |
100 - 200 kg | - | - | - | 15.440 Ft |
200 - 300 kg | - | - | - | 25.900 Ft |
300 kg felett | - | - | - | 34.890 Ft |
GLS Csomag automata |
GLS |
GLS |
||
0 - 5 kg | 1.290 Ft | 2.490 Ft | 2.490 Ft | |
5 - 10 kg | 2.890 Ft | 2.890 Ft | ||
10 - 20 kg | 3.190 Ft | |||
20 - 40 kg | 4.390 Ft | |||
40 - 60 kg | - | - | - | |
60 - 100 kg | - | - | - | |
100 - 200 kg | - | - | - | |
200 - 300 kg | - | - | - | |
300 kg felett | - | - | - |
A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából.
*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre
**Posta Pontra és Csomagautomatába maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére.
Extra szállítási szolgáltatások
Speciális kezelésű, törékeny termékek szállítási díja |
24.950 Ft |
Speciális kezelésű, túlméretes termékek (pl. 1,5 m feletti létra) díja | 6.500 Ft |
50.000.- Ft feletti, nem speciális kezelésű rendelések szállítása | Ingyenes |
Utánvétes szállítás esetén az utánvét kezelés díja | 490 Ft |
Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási határidőt minden termékoldalon feltüntetjük, ami termékenként eltérő lehet, de a legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt e-mailben vagy telefonon.
Szállítás módja, menete
1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük veled a kapcsolatot.
2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.
3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.
4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.
Külföldi címre szállítanak?
Sajnos külföldi címre történő szállítást cégünk nem vállal. De a külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon, barát vagy ismerős címére kérik a csomagot és azok juttatják ki külföldre. Megoldás lehet még a határhoz legközelebbi postára kérni a csomagot.
Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a rendelésem?
A kiválasztott postára történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy átvedd a rendelésedet . A csomag feladásakor és a postára érkezéskor is értesítést fogsz kapni e-mailben.
Ha a személyes átvételt választom, mikor illetve meddig vehetem át a rendelésem?
A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést.
Az üzleteink nyitvatartási rendje:
Kiskunlacháza: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
Dömsöd: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
A megrendelést az üzleteinkben kifizetheti:
• készpénzben
• bankkártyával
Csomag nyomkövetés
Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Hogy tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
Amikor a rendelését feladjuk, e-mail-ben küldünk egy szállítási információt, ahol megadjuk a csomagod küldeményazonosítóját, amelyre rákattintva a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon nyomon tudod követni, hogy éppen hol tart.
Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Profi szállító csapattal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle. A csomagolás folyamatát kamera rendszer rögzíti, minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket 72 órán belül cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt az info@profigazda.hu email címre küldd el.
Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.
Van lehetőség növényvédőszer kiszállítására?
Növényvédő szert - a hatályos jogszabályok alapján - csak az arra jogosultaknak, szabályszerű bizonylatolással, személyesen szolgálunk ki. A termékek leírása tájékoztatást szolgál. Felhasználás előtt mindig olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást és/vagy az egyéb releváns dokumentumokat (pl.: engedély okirat stb.). Töröld a növényvédőszert a kosárból, így meg tudod rendelni a többi terméket házhoz szállítással. A növényvédőszereket egy külön rendelésben tudod megrendelni, személyes átvétellel.
Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen vagy telefonon.
E-mail cím: info@profigazda.hu
Mobil: +36 30 215 17 87