Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezheted, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Corelli Forista könnyűvázas férfi trekking kerékpár 20
Ár: 190.680 Ft (150.142 Ft + ÁFA)

Corelli Forista könnyűvázas férfi trekking kerékpár 20" Fekete-Zöld

Ár: 190.680 Ft (150.142 Ft + ÁFA)
Cikkszám: KPC670770
Átlagos értékelés: Nem értékelt

A márkáról: a Corelli kerékpárok az egyik legnépszerűbbnek számítanak a régióban, de tőlünk nyugatra is jelentős mennyiségű biciklit exportálnak. A török cég alumínium megmunkálásról tért át bicikliváz gyártásra, majd a komplett drótszamár készítésre. A Korel cégből Corelli lett, ezzel az olaszos csengésű névvel hódította meg a tengerentúli piacot.

A jó fogadtatás további fejlesztésekre, beruházásokra ösztönözte a vállalat tulajdonosait, így már a kerekeket is saját maguk készítik, a hidraulikus fékkel egyetemben. A trendi, minőségi fényezést szintén saját fényező üzemben adják a bringáknak.

Leírás és Paraméterek

Váz anyaga alumínium
Vázméret 20"
Villa Zoom 120 E Alloy
Nyeregcső alumínium
Kormány, kormányszár alumínium
Első, hátsó váltó Shimano AFDTY710 / Shimano ARDTX800
Váltókar Shimano STEF500 24 Vites
Hajtómű Shimano AFCM311
Fék Dacron Alloy V brake
Fogaskoszorú Shimano ACSHG31-B
Lánc KMC Z 72
Középrész NECO B 910
Kerékméret 700C
Felni Dacron Double Wall
Agyak SFA 231 F Allow / SFA 231 R Allow
Köpenyek CST 1313 700x35c 37-622
Láncvédő Plasztik P type
Csomagtartó acél
Világítás elemes világítás szett
Súly 16.200 gr

Üzembe helyezés

A kerékpárokat részben összeszerelve, üzembe helyezés nélkül adjuk át.
A biztonságos használat és a garancia érvényessége érdekében szükséges elvinni egy szabadon választott kerékpárszervizbe.

Mit jelent, hogy részben összeszerelve? Házhozszállítás esetén vagy amennyiben nem kér üzembe helyezést kerékpárjainkat gyári csomagolásban szállítjuk ki, adjuk át, mely lehet dobozos vagy kartonszoknyás változat is. Dobozos kerékpárjaink esetében az első kerék, kormány és a pedál kiszerelt állapotban található a csomagolásban.

Mi a különbség az összeszerelés és az üzembe helyezés között?
Az üzembe helyezést minden esetben szakszerviz végzi. Tartalmazza a kerekek centírozását, fékek-, váltók beállítását, szabályzását, összes csavar megfelelő nyomatékon történő meghúzását, csapágyak zsírzását, keréknyomás ellenőrzését. A gyári összeszerelés ezekre nem terjed ki, így a kerékpár hosszútávon hamarabb elhasználódik, nem használható biztonságosan.

Üzembe helyezéssel kérhető kiszállítás esetén?
Nem kérhető, mert hiába végezzük el a beállításokat, a futárszolgálat a helymegtakarítás érdekében kilazítja a kormányt, egyéb elemeket, ha utána így kezdi el használni a leendő tulajdonos azonnali balesethez vezet.

Üzembe helyezés kérhető személyes átvétel esetén?
Természetesen kérhető, ez esetben szakértő kerékpár szerelő kollégáink elvégzik a szükséges beállításokat.

Hova vihetem szervizbe?
A kerékpárok garanciafüzetében található ajánlott szerviz hálózat gyártótól függően, de bármely kerékpár szervizbe vihető a kerékpár. A szerviz azért vállal felelősséget, hogy a munka amit elvégezett megfelelő, a kerékpár biztonságosan használható, a kerékpárra a jótállást a gyártó vállalja, nem a kerékpár szerviz mely a beállításokat végezte.

Mi a teendő ha a kerékpárral probléma van?
El kell vinni szervizbe, ott megállapítják, hogy garanciális vagy nem a probléma, ha nem akkor díj ellenében javítják, ha igen, akkor felveszik velünk vagy a gyártóval a kapcsolatot és megoldjuk a problémát amilyen gyorsan csak lehetséges, majd Ön visszakapja a kerékpárt térítés mentesen.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!

Milyen szállítási módok közül választhatok?
Webáruházunkban a megrendelése átvételéhez 4 szállítási mód közül választhatsz. 

1. Személyes átvétel

Lehetőség van a raktáron lévő termékek átvételére is a dömsödi boltunkban is. 
2344 Dömsöd, Kossuth Lajos út 124. 
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00 óra,  Szombat: 8:00 - 12:00 

 
2. Csomagponti átvétel

A csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!
(kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, túlméretes, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik)

MPL csomagpont kereső 

GLS csomagpont kereső


3. Csomagautomata

A csomagot az általad kiválaszott MPL vagy GLS csomagautomatába szállítjuk ahová 2 napon keresztül akár éjszaka érte mehetsz. A csomag megérkezéséről és az átvételhez szükséges kódról e-mail-ben és sms-ben értesítünk! Csomagautomata választása esetén a csomag a kiválasztott automatából vehető át függetlenül a fent megadott szállítási címtől! A csomagautomatánál utánvétes fizetés csak bankkártyával lehetséges. Amennyiben 2 napon belül nem tudod átvenni a csomagodat az MPL csomagautomatából, azt egy közeli postára szállítjuk ahonnan 5 munkanapod lesz a csomag átvételére felár nélkül. GLS esetében visszaszállításra kerül a csomag. A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes!

Maximális csomagméret automatába:


4. Házhozszállítás

A kiszállítás bruttó 50.000 Ft felett ingyenes! (kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja a "raklapos" díjzónába tartozik) 
A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni. 

Ha nem vagy otthon a kiszállításkor, akkor sincs mitől félned! A Magyar Posta még egyszer megkísérli a kiszállítást, ezután a csomagod a legközelebbi postára kerül ahol 5-10 munkanapon belül átveheted. 
A gyümölcsfákat egységesen 4.890 Ft-ért szállítjuk házhoz, darabszámtól függetlenül.  

Szállítási díjtáblázat

  MPL
Csomag
automata
MPL
Postapont

MPL
házhoz

Raklapos
házhoz
 0 - 5 kg 1.390 Ft 1.490 Ft  2.190 Ft  
 5 - 10 kg 1.390 Ft 2.290 Ft  2.550 Ft  
 10 - 20 kg  1.390 Ft** 2.790 Ft  2.675 Ft  
 20 - 40 kg      3.990 Ft  
 40 - 60 kg - -  - 6.500 Ft
 60 - 100 kg - -  - 8.500 Ft
 100 - 200 kg - -  - 15.440 Ft
 200 - 300 kg - - -  25.900 Ft
 300 kg felett - - -  34.890 Ft

 

  GLS
Csomag
automata

GLS
CSomag
pont

GLS
házhoz

 
 0 - 5 kg 1.290 Ft 2.490 Ft  2.490 Ft  
 5 - 10 kg   2.890 Ft  2.890 Ft  
 10 - 20 kg      3.190 Ft  
 20 - 40 kg      4.390 Ft  
 40 - 60 kg - -  -  
 60 - 100 kg - -  -  
 100 - 200 kg - -  -  
 200 - 300 kg - - -  
 300 kg felett - - -  

 

 

A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából. 
*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre 
**Posta Pontra és Csomagautomatába maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére. 

Extra szállítási szolgáltatások 

Speciális kezelésű, törékeny termékek szállítási díja

 24.950 Ft

 Speciális kezelésű, túlméretes termékek (pl. 1,5 m feletti létra) díja  6.500 Ft
 50.000.- Ft feletti, nem speciális kezelésű rendelések szállítása  Ingyenes
 Utánvétes szállítás esetén az utánvét kezelés díja   490 Ft


Mikor kapom meg a rendelésem?
A várható szállítási határidőt minden termékoldalon feltüntetjük, ami termékenként eltérő lehet, de a legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt e-mailben vagy telefonon.
Szállítás módja, menete
1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük veled a kapcsolatot. 
2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét. 
3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát. 
4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni. 

Külföldi címre szállítanak?
Sajnos külföldi címre történő szállítást cégünk nem vállal. De a külföldi vásárlóink úgy szokták ezt megoldani, hogy egy magyarországi családtag, rokon, barát vagy ismerős címére kérik a csomagot és azok juttatják ki külföldre. Megoldás lehet még a határhoz legközelebbi postára kérni a csomagot.

Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a rendelésem?
A kiválasztott postára történő szállítást követően 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy átvedd a rendelésedet . A csomag feladásakor és a postára érkezéskor is értesítést fogsz kapni e-mailben.

Ha a személyes átvételt választom, mikor illetve meddig vehetem át a rendelésem?
A személyes átvételt választó vásárlóinkat külön e-mailben fogjuk értesíteni, hogy mikortól vehetik át a rendelést. 
Az üzleteink nyitvatartási rendje:
Kiskunlacháza: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
Dömsöd: H-P: 8:00 - 16:00, Szo: 8:00 – 12:00
A megrendelést az üzleteinkben kifizetheti: 
•    készpénzben
•    bankkártyával

Csomag nyomkövetés
 

MPL csomagpont kereső 

GLS csomagpont kereső


Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot) 

Lakossági ügyfeleknek: 06-1-767-8282
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Hogy tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?
Amikor a rendelését feladjuk, e-mail-ben  küldünk egy szállítási információt, ahol megadjuk  a csomagod küldeményazonosítóját, amelyre rákattintva a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes oldalon nyomon tudod követni, hogy éppen hol tart.

Mi a teendőm, ha sérült, hibás terméket kaptam?
Profi szállító csapattal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálunk, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle. A csomagolás folyamatát kamera rendszer rögzíti, minden egyes csomag tartalma utólag ellenőrizhető. Ha ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket 72 órán belül cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a szállító hibájából sérült meg. A szállítással kapcsolatos panaszt az info@profigazda.hu email címre küldd el.

Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Van lehetőség növényvédőszer kiszállítására?
Növényvédő szert - a hatályos jogszabályok alapján - csak az arra jogosultaknak, szabályszerű bizonylatolással, személyesen szolgálunk ki. A termékek leírása tájékoztatást szolgál. Felhasználás előtt mindig olvasd el a termék címkéjén lévő felhasználási utasítást és/vagy az egyéb releváns dokumentumokat (pl.: engedély okirat stb.). Töröld a növényvédőszert a kosárból, így meg tudod rendelni a többi terméket házhoz szállítással. A növényvédőszereket egy külön rendelésben tudod megrendelni, személyes átvétellel.  

Ha nem találtad meg kérdésére a választ, kérjük keress minket e-mailen vagy telefonon.
E-mail cím: info@profigazda.hu
Mobil: +36 30 215 17 87