Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezheted, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Einhell 2+1 év garancia

2 év alap + 1 év kiterjesztett garancia az Einhell minden elektromos és benzines termékére.

A részletes garanciális feltételek a garanciajegyen! Ide kattintva kiterjesztheti új Einhell gépe garanciáját +1 évvel. Ez csak Magyarországi hivatalos importőrtől beszerzett (Einhell Hungária Kft.) gépek esetén érvényes!

Az Einhell Power X-Change akkus gépekre is vonatkozik a 2+1 év garancia. Az Einhell Power X-Change akkumulátorokra 1 év garanciát vállalunk. 

Hogyan is működik ez? Pofonegyszerű!

Olvasson utána

Első lépésként ismerje meg az Einhell garancia koncepcióját, és annak szervizelési folyamat közbeni alkalmazását.

Regisztráljon és jelentkezzen be

Hozza létre felhasználói fiókját. Ha már rendelkezik fiókkal, akkor jelentkezzen be.

 

Kérvényezze a garancia kiterjesztését

A belépést követően regisztrálja az Einhell RED terméket a fiókjában, majd töltse le a garancianyilatkozatot, amely személyesen Önnek készült.

Szolgáltatásunk az Ön kényelméért - így működik!

Szerviz futár szolgáltatásunkat a vevőink számára is kényelmes ügyintézés érdekében hoztuk létre! Szervizünk Budakeszin található, ezért amennyiben Önnek gondot okoz a termék behozatala, ingyenesen elszállítjuk meghibásodott Einhell termékét a garancia időtartama alatt.

A termék beérkezését követően szervizünk megvizsgálja a gépet. Amennyiben a garanciális igényt jogosnak találjuk, a szükséges javítások elvégzése után, szintén díjmentesen küldjük Önnek vissza a cikket (illetve szükség esetén egy új terméket). A szolgáltatás lejárt garancia esetén díjköteles!

Amennyiben a meghibásodott termék személyes behozatala mellett dönt, illetve további információra van szüksége, szervizünk elérhetőségét megtalálja weboldalunkon.

 

Az Einhell a magyar barkácsgép piacon egyedülálló szerviz szolgáltatása keretében országos el- és visszaszállítási garanciát biztosítunk. Amennyiben gépe meghibásodik, elegendő bejelenteni ide kattintva a mellékelt űrlapon vagy a garanciajegyen megadott telefonszámon a szerviznek. A hibás gépet a futár felveszi az Ön otthonában, majd néhány napon belül megjavítva házhoz szállítja.

Cégünk az Einhell Hungária kiemelt partnere. Ez Önnek gyors szállítást, jobb és gördülékenyebb szolgáltatást és tájékoztatást jelent akár garanciális meghibásodáskor is.

Csak Magyarországon forgalomba hozott új, az érvényes jogszabályok alapján magyarországi teljes körű garanciával rendelkező készülékeket forgalmazunk!

Legyen óvatos a garanciával! A külföldről (Szlovákiából, Csehországból) származó gépeket az Einhell Hungária nem szervizeli!

 

Garanciális feltételek


Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy újra cseréljük, ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott tartós fogyasztási cikkre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. 
     
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
   
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya (lehet másolat is)
-    A termékhez gyárilag mellékelt garanciajegy


Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

Nem tartós fogyasztási cikkek esetén (például kéziszerszámok törése esetén) a garancia érvényesitéséhez elengedhetetlen a gyártó általi bevizsgálás a rendeltetésszerű használat bizonyitása érdekében. Az ilyen termékekhez nem kell külön jótállási jegy kiadása, a vásárlás dátumát a számla igazolja.

 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Cégünk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. 

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. 
     
Portósan küldött csomagokat nem vesz át cégünk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor cégünk utólag megtéríti a szállítás költségét.   

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
 

A feltüntetett árak, képek, leírások tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek, az esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget.

Alkatrész rendelések

 Érdeklődés, tájékozódás vagy árajánlat kérése emailben a szerviz@einhell.hu címen történik vagy önállóan a www.isc-gmbh.info oldalon. Az ügymenet zavartalan, illetve gördülékeny folyamatához a készülékek gyártási számok előkészítésével járulhatnak hozzá (ART.NR 7db számjegy és I.NR 5db számjegy).

 Természetesen kollégáim telefon is elérhetőek a 06-30/685-21-62-es mobil és 06-23/920-740-es vezetékes számon.

 Az alkatrészek megrendelése weboldalunkon keresztül történik, melyhez csatolom a hivatkozást.

https://www.einhell.hu/hu-hu/szolgaltatasok/alkatreszrendeles.html

 A termékekről egyéb információt, használati útmutatót, gyári robbantott ábrát a már fent említett www.isc-gmbh.info oldalon vagy a www.einhell.hu weboldalon találnak.

 

Szervizes gép beküldése, előkészítés

 Zárt csomagban veszi csak fel a futár, /Kumi sprint/, bele kell tenni az EREDETI jótállási jegyet, számlát/blokkot, hibaleírásról szóló jegyzőkönyvet.

 A gépet megtisztitott állapotban vesszük át javitásra, ennek hiányában bruttó 2000 Ft-ot számítunk fel.

 Okmányok nélkül garanciális munkalapot NEM tud készíteni a szerviz, csak árajánlatos javitásról szólót!

Ezáltal felgyorsul a javítási idő és egyértelműbbé válik a hibaelhárítás.

 Amennyiben egy garanciális időben lévő, de nem gyári eredetű meghibásodással érkezik hozzánk egy termék, minden esetben árajánlatot adunk e-mailen és/vagy telefonon.

Futár rendelés

A meghibásodott termékek lejelentését kizárólag a honlapunkon keresztül tudjuk elfogadni, melyhez csatolom az elérési hivatkozást.

https://www.einhell.hu/szolgaltatasok/szervizfutar-szolgaltatas/ 

Az adatlap kitöltéséhez nélkülözhetetlen a gép, illetve az ahhoz tartozó okmányok adatai.

Rögzítést követően automatikusan küldik a futárt a kollégák, mely lejelentéstől számított 48 órán belül megkísérli felvenni a csomagot.

 

 

 

Kellemes vásárlást kivánunk!

 

Üdvözlettel: ProfiGazda.hu csapata

_______________________________________

Web:      http://www.profigazda.hu/ 
E-mail:   info@profigazda.hu/
Mobil:    +36 30 215 17 87